Завдання для дистанційного навчання

У зв'язку з карантином надсилаю вам перелік завдань для самостійного опрацювання

П'ятниця 07.02.20
Природознавство. Перевір свої досягнення про материки і океани.
1. Який материк омивається всіма океанами?
 а) Євразія;
 б) Північна Америка;
 в) Антарктида.
2. Який материк складається з двох частин?
 а) Північна Америка;
 б) Євразія;
 в) Південна Америка.
3. Який материк не знаходиться у західній півкулі?
 а) Північна Америка;
 б) Африка;
 в) Південна Америка;
4. На якому материку немає річок?
 а) Євразія;
 б) Північна Америка;
 в) Антарктида.
5. Скільки материків на планеті Земля?
 а) 6;
 б) 4;
 в) 9.
6. Підкресліть назви материків.
Євразія, Австралія, Антарктида, Північний Льодовитий, Африка, Південна Америка, Північна Америка.
7. Покажіть стрілками, які слова другого стовпчика відповідають кожному слову першого стовпчика.
Білка                                         Африка
Кенгуру                                    Антарктида
Пінгвін                                     Євразія
8. Встановіть відповідність.

Тихий                                                     Найбільший і найтепліший океан,
                                                                що не омиває берегів Європи.
Атлантичний                                         Найсолоніший, другий за розміром океан.
Індійський                                             Третій за розміром, має найбагатший
                                                                рослинний і тваринний світ.
Північний Льодовитий                         Найменший з океанів планети.
Літературне читання. "Зимова казка" (Позакласне читання)

Четвер 06.02.2020
Математика. Ділення багатоцифрофих чисел, що закінчуються нулями.Задачі на зведення до одиниці. (Опрацювати с. 112-113, виконати письмово №695,696).Повторити таблицю множення.
Українська мова. Особові займенники. Уживання особових займенників у текстах. (Опрацювати с. 121-123, виконати впр.279) Вивчити правила.


Основи здоров'я. Вихід із непередбачених ситуацій поза межами домівки, школи.(Опрацювати с. 104-108) 


Середа 05.02.2020
Літературне читання. Українська народна казка "Як Іван до Сонця ходив" ( Близький переказ до тексту )
Українська мова. Поняття про займенник як частину мови. ( Опрацювати с. 118-120, вправа 273 письмово. Вивчити правило).

Математика. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить в середині нулі. Задачі на зведення до одиниці. ( Опрацювати с.111-112, виконати письмово №686,687).

Вівторок 04.02.2020 року
Літературне читання. Українська народна казка "Як Іван до Сонця ходив" ( Виразно читати і відповідати на питання с. 129-133)
Математика. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить в середині нуль. Задачі на зведення до одиниці. (Виконати завдання №679-680, с. 110-111)
   
Українська мова. Словесні формули на означення показників часу протягом доби. (Опраювати с. 116-117. Вивчити правило на с.117.Виконати вправу 269.
Я у світі. Відповідальність за правопорушення ( Опрацювати с. 90-92 ) Обговорити ситуації на с. 92.
Понеділок 03.02.2020 року
Математика. Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Перевірка ділення множенням. (с. 109-110) Виконати завдання №670,671 письмово

Природознавство. Підготовка до проєкту "Який материк ти мрієш відвідати"

Учасники проекту – учні 4 класу.

Ключове питання: «Чому людина прагне подорожувати та пізнавати нові землі?»

Тип проекту за домінуючою діяльністю: інформаційний, пошуково-пізнавальний.

За змістом: міжпредметний (природознавство, інформатика).

За тривалістю: середньої тривалості  (11 уроків)

За метою, яку ставить перед собою вчитель: узагальнюючий.

За кількістю учасників:  груповий.

Мета проекту: зібрати інформацію про материки Землі, їх неповторність, багатство й різноманітність природи; дізнатися більше про те, як життя і діяльність людей залежить від природних умов на кожному із шести материків; формувати навички роботи з періодичними виданнями, уміння користуватись Інтернетом, відбирати потрібну інформацію, виділяти найголовніше; формувати вміння в учнів презентувати результати своєї роботи; розвивати критичне мислення, навички аналізу та рефлексії; осмислення четвертокласниками своїх можливостей та усвідомлення значущості під час роботи в команді;  виховувати почуття відповідальності.

Завдання проекту: зібрати інформацію про материки Землі та презентувати її за планом:

розташування материка;
походження назви й історія його відкриття;
переважаючі форми поверхні;
особливості погодних умов у різних областях материка;
види господарської діяльності людей залежно від природних умов;
зміни в стані природи під впливом діяльності людини;
характерні ознаки рослинного і тваринного світу материка;
рідкісні та зникаючі види рослин і тварин, їхня охорона.
Прогнозований результат: кожна творча група готує презентацію про один із шести материків Землі, щоб довести думку про неповторність, багатство й різноманітність його природи (мультимедійна презентація, розповідь, плакати).

Етапи навчального проекту

І етап. Організація проекту.

         Визначення теми, мети проекту, навчального предмету, виду проекту та його тривалості.

ІІ етап. Планування проектної діяльності.

Ознайомлення учнів із загальною темою і провідною проблемою.
Бесіда.  – На уроках  з природознавства ми ознайомилися з шістьма материками Землі. Який материк ви мрієте відвідати? Про який материк хочете дізнатися більше цікавої інформації? Давайте узагальнимо наші знання і підготуємо за вибором навчальний проект «Який материк ти мрієш відвідати?»

Формування груп для пошуку та опрацювання інформації.
Об’єднання в творчі групи для пошуку інформації та підготовки презентації про один з материків:

група 1 – найбільший  материк на Землі – Євразія;

група 2 – найспекотливіший материк – Африка;

група 3 – неповторна Північна Америка;

група 4 – материк Південна Америка;

група 5 – найменший материк земної кулі – Австралія;

група 6 – найхолодніший материк на землі  – Антарктида.

Розподіл обов’язків у пошуковій діяльності між членами групи.
Визначення форми представлення результатів:
мультимедійна презентація,
розповідь,
плакати.
ІІІ етап. Реалізація проекту.

Визначення джерел інформації і способу її збору.
Самостійна пошукова діяльність учнів.
Учні ведуть пошукову роботу за планом, поданим у завданні проекту.

Оформлення освітнього продукту.
ІV етап. Презентація проекту; оцінювання проекту і власної діяльності у ньому (самооцінка):

оформлення результатів;
підготовка до презентації;
захист проектів;
оцінювання діяльності, висновки. 
V етап.  Рефлексія.

Учасники діляться власними враженнями.

Чи достатньо було у вас знань для реалізації проекту?
Якими джерелами користувалися для отримання нових знань?
Чого навчились під час роботи над проектом?
Що в роботі було найскладнішим? А що найцікавішим?
Чи задоволені отриманим результатом?

Літературне читання. В. Нестайко "Дід мороз у підвалі", М. Чумарна "Біле ангелятко" (навчитися виразно читати і відповідати на питання)